גוגל: גם אם אתרכם נפגע מנוזקות – לאחר הסרתן הדירוג לא יושפע לרעה

אחת הפעולות הידניות הנפוצות ביותר שאתרים מבצעים בקונסולת החיפוש של גוגל נוגעת לנוזקות (malware, תוכנות זדוניות) או פריצות לאתרים. בשנים האחרונות מדובר בנושא בוער שהעיסוק בו גדל כל הזמן, בשעה שעוד ועוד אתרים נפגעים מדי יום. אחת הסיבות לחשיבות הנושא היא שכאשר אתר מסומן על-ידי גוגל כשנוי במחלוקת, הדבר יבוא לידי ביטוי בתוצאות החיפוש לעתים… להמשך קריאה

מובן מאליו אבל חשוב – שינויים באתר וב-HTML שלו עשויים להשפיע על הדירוג

טיפ מובן מאליו אבל שווה לציון שנתקלנו בו בשיטוט בחשבון הטוויטר של ג'ון מילר מגוגל – כאשר אתם מחליפים תוכן ו-HTML באתרכם, הדבר עשוי להשפיע על הדירוג שלכם בגוגל לטובה או לרעה. שינויים ב-HTML בלבד, ללא שינויי תוכן, עלולים לעשות זאת גם. מילר ענה זאת בתשובה לשאלה בטוויטר: Any change in a page's HTML can… להמשך קריאה

דוח האינדקס הוא פיצ'ר חדש בגרסת הבטא לקונסולת החיפוש וניתן לייצא ממנו מידע

כפי שכבר דיווחנו בעבר, גוגל בוחנת גרסת בטא חדשה לקונסולת החיפוש שלה ומוסיפה בהדרגה פיצ'רים חדשים לגרסה זו על מנת שמשתמשים יתנסו בהם ויבחנו אותם. אחד הפיצ'רים החדשים והמעולים הוא דו"ח האינדקס, המציג פרטים רבים בנוגע למידע המאונדקס לגביכם על-ידי גוגל. גוגל מאפשרת לייצא את המידע מדו"ח זה, מה שיכול להועיל בצורה ניכרת בפתרון באגים… להמשך קריאה

גוגל אינה בודקת באופן ידני את כל דוחות הספאם

במהלך גוגל הנגאאוט עם ג'ון מילר הוא אמר כי גוגל אינה בודקת באופן ידני את כל דוחות הספאם. הוא ענה זאת בתגובה לשאלה: "מילאנו דוח ספאם בעבר אך לא ראינו כל שינוי בתגובה. האם כל דו"ח נבדק באופן ידני?" צפו: תורגם מ Google: We Do Not Manually Review All Spam Reports | September 21, 2017

גוגל: במעבר ל-HTTPS יש להעביר את כל האתר בבת אחת

ג'ון מילר מגוגל אמר במהלך הנגאאוט מצולם עמו, כי במעבר לפרוטוקול HTTPS, יש להעביר את כל האתר בבת אחת. הוא קרא שלא להעביר את האתר בחלקים או מפורק לעמודים, מפני שהעברה של כל האתר בבת אחת עוזרת לגוגל לזהות כי האתר הועבר. בעבר, גוגל דווקא אישרה להעביר אתר עמוד אחרי עמוד כאשר עוברים כתובת, אך יש… להמשך קריאה

גוגל: אתרים גדולים אינם זוכים להעדפה בתוצאות הדירוג

בעוד שרוב מקדמי האתרים ואנשי ה-SEO מאמינים כי אתרים גדולים זוכים למקום גבוה יותר בדירוג גוגל, ג'ון מילר מגוגל צייץ בחשבון הטוויטר שלו כי דבר זה אינו מכוון ואינו חלק ממדיניות גוגל. לדבריו, רק משום שקיימת קורלציה בין גודלם של האתרים למקומם בדירוג גוגל, אין פירוש הדבר כי גוגל מגדירה את הקורלציה הזאת באלגוריתם דירוג… להמשך קריאה