קנסות מגוגל על חלונות פרסומת "קופצים" במובייל נמצאים ממש מעבר לפינה.

ההגדרה לחלון קופץ בעייתי שכזה, שיביא להטלת קנס, היא משהו שגוגל מנסה להסדירו כבר במשך חודשים.

לאחרונה, קריסטין ששינגר פנתה לג'ון מילר מגוגל בשאלה האם מדובר רק במעבר בין תוצאות החיפוש לעמוד הנחיתה ואכן, זה כך. גוגל בודקת אך ורק האם חלון הפרסומת במובייל "קופץ" לאחר מעבר בין עמוד התוצאות של גוגל לאתר המבוקש. כל מה שקורה לאחר מכן, נכון לעכשיו אינו מנוטר ע"י גוגל.

אם כך, כל עוד לא יצרתם חלון פרסומת ש"קופץ" במובייל ישירות מה-SERP (עמוד תוצאות החיפוש) – אתם בסדר גמור.

 

מתורגם מ:

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *