לאורך השנים, נוצר לאתרי וויקס מוניטין שלפיו הם אינם ממוקמים בדירוג גבוה בתוצאות חיפוש ו-SEO. וויקס היא פלטפורמה פופולרית ליצירת אתרים, ומסיבה זו, וניטין כאלה איימו לפגוע בה ולהזיק לעתידה.

ב-2015 צף ועלה מידע שלפיו עמודי וויקס מושמטים מתוצאות החיפוש של גוגל. לאחרונה, כדי לשפר את המוניטין הבעייתי, יזמו בוויקס את אתגר ה-SEO Hero שזכה להתעניינות רבה.

בשבוע שעבר, ג'ון מילר מגוגל הגיב לטענות ואמר שמבחינת תוצאות חיפוש ו-SEO אתרי וויקס "עובדים מצוין."

לחצו לתגובתו המלאה.

להערכתנו, זוהי עוד הצבעת אמון בוויקס.

 

מתורגם מ:

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *