בימים האחרונים נתקלנו בגיף שמראה כיצד לחדשות NBC יש עמודים בתצוגת AMP והם מוצגים בקרוסלת הטופ סטוריז הראשית בתוצאות חיפוש המובייל בגוגל, אך התוכן שאליו מובילים אותם קישורים הוא למעשה דגימה של גרסת המובייל המלאה של האתר.

אמפ (Accelerated Mobile Pages) הוא למעשה פרויקט קוד פתוח של גוגל שנועד לשפר את מהירות הגלישה ואת חוויית המשתמש במכשירים ניידים. הפרויקט הושק לראשונה ב-2015 ולאחרונה התרחב מאתרי חדשות בלבד גם לאתרי אתרי קניות, בידור, תיירות, מתכונים ועוד, וכן נוספה לעמודי AMP תצוגה מקדימה בתוצאות החיפוש של גוגל במובייל.

האם מדובר ב"טיזר" ש-NBC משתמשים בו כדי להוביל גולשים מעמוד ה-AMP שלהם לגרסת המובייל המלאה של האתר שלהם? כמובן, ל-NBC קל יותר לשלוט במונטיזציה דרך אתר המובייל שלהם מאשר דרך ה-AMP ובדומה להם גם מפרסמי אחרים מעדיפים להוביל את הגולשים לאתר המובייל המלא, אולם הדרך היחידה להכנס לתוצאות הקרוסלה היא באמצעות עמוד AMP.

 

תורגם מ:

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *