על פי RankRanger, אותרו שני סימנים בולטים לכך שגוגל "דוחפת" באופן ניכר את פרויקט ה-AMP. אמפ (Accelerated Mobile Pages) הוא למעשה פרויקט קוד פתוח של גוגל שנועד לשפר את מהירות הגלישה ואת חוויית המשתמש במכשירים ניידים. הפרויקט הושק לראשונה ב-2015 ולאחרונה התרחב מאתרי חדשות בלבד גם לאתרי אתרי קניות, בידור, תיירות, מתכונים ועוד, וכן נוספה לעמודי AMP תצוגה מקדימה בתוצאות החיפוש של גוגל במובייל.

על פי RankRanger, תוצאות AMP מוצגות כעת הרבה יותר באתרי חדשות ברחבי העולם. מגמה זו החלה בתחילת יולי 2017, כאשר גוגל החלה "לדחוף" יותר תוצאות בגרסת AMP. צפו בשינוי כפי שתועד על-ידי RankRanger:

 

תורגם מ:

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *