לאחרונה הרשת גועשת סביב מאמר שטוען כי מותגים שונים קונים את דרכם אל תוך כלי תקשורת מובילים כמו פורבס, האפינגטון פוסט ועוד. לפי הכתוב במאמר, התהליך קורה בעיקר כאשר אותם אתרים או בלוגים מארחים כותבים אורחים, ואלה מקבלים שוחד או הטבות ממותגים מסוימים בתמורה לכתיבה עליהם בצורה המסווה תוכן שיווקי באותם אתרים ובלוגים שנחשבים אמינים. בעיה זו אף הובילה את אותם אתרים אמינים לבצע קישורי nofollow על אותן כתבות של כותבים אורחים.

גוגל ציינה בעבר כי אותם קישורים מוכרים לה והיא מתעלמת מרובם כך שלא ישפיעו על האלגוריתם. היו אפילו אנשים שניסו למכור לינקים לגוגל בעצמה – מה שהוא כמובן רעיון רע ביותר.

אם לחזור לאותו מאמר מסעיר, נחשפים בו הלכה למעשה המחירים לקניית כתבות ורשימת האתרים והבלוגים אשר בידיעתם או שלא בידיעתם, מוכרים כתבות ונותנים מקום לפרסום תוכן שיווקי במסווה.

קראו את ציוציו המעט אירוניים של איש גוגל דני סאליבן, בנושא:

אם באתר או בבלוג שאתם מנהלים יש מקום לכותבים אורחים, דאגו לשמור על העיניים פקוחות בנושא זה.

תורגם מ

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *