חדשות מעניינות: לדברי ג'ון מילר מגוגל, אתרים שמנטרלים את כפתור ה"בחזרה" – back – לא יתוגמלו ולא ייפגעו בשום צורה בכל הנוגע לתוצאות החיפוש של גוגל. במילים אחרות, ביצוע מניפולציה על הכפתור לא ילווה בסנקציות מצד גוגל.

אם להודות על האמת, גוגל כבר אישרה פעמים רבות בעבר כי אופציות חזרה אחורה bounce backs אינן משפיעות על הדירוג כלל. יחד עם זאת, הוסיף מילר כי על אף ששינוי של מוסכמות הניווט באתרי אינטרנט לא יגרום לפגיעה מצד גוגל, הוא בהחלט עלול לעצבן את הגולשים באתרכם. מסיבה זו המליץ מילר שלא לנטרל או לשנות את הכפתור.

צפו:

 

מתורגם מ:

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *