גוגל הכריזה באופן רשמי כי היא מאריכה את כמות התווים המקסימלית בתקצירי תוצאות החיפוש ל-320 תווים.

התקצירים (snippets) הם למעשה  התיאורים הקצרים המופיעים מתחת לכותרות וכתובות ה-URL המוצגות בתוצאות החיפוש.

השינוי אושר גם על-ידי דני סאליבן מגוגל:

 

ג'ון מילר מגוגל הוסיף כי אם רוצים לשלוט במה שיוצג באותם תקצירים חדשים, יש לעדכן את המטא-תיאורים (מטא דסקריפשן – Meta Description). לדבריו על אף שלמטא-תיאור אין השפעה על תוצאות הדירוג עצמן, יש לתוכן שלהן השפעה על הגולשים. תיאור נכון, יפה ומדויק יוביל ליותר הקלקות, לדבריו.

צפו:

תורגם מ

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *