דבר ידוע הוא שגוגל משקיעה זמן ומשאבים רבים בפיתוח ה-snippets ה"תקצירים" של תוצרות החיפוש ויש לה סיבה טובה – ה-snippets הם "כרטיס הביקור" של תוצאות החיפוש, נמצאים במקום בולט ויש להם מעמד אמין וסמכותי בתוצאות החיפוש.

הבלוג של דני סאליבן כלל סקירה מקיפה של כל ה-snippets של גוגל, אותה ניתן לקרוא כאן ופירוט נוסף עליהם כאן.

בין החידושים האחרונים בתחום ה-snippets ניתן למנות:

סרטונים מוצעים

כפתורי המשך חיפוש בהתאם להצעות גוגל, שנראים לדוגמה כך:

וכך:

אפשרויות אלה ונוספות אינן רק מועילות עבור הגולשים המחפשים אלא גם עבור המפרסמים ובעלי האתרים, וכמובן שהדבר מזמן איתו אתגרים חדשים בתחום קידום האתרים שאין לנו ספק שעוד ניתקל בהם ונדווח עליהם.

תורגם מ

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *