ג'ון מילר מגוגל צייץ בחשבון הטוויטר שלו כי גוגל מתעלמת מתוספת הקישור rel=shortlink.

כאשר מוסיפים rel=shortlink להיפר-קישור, הכוונה היא שהקישור המקוצר זהה לקישור המקורי (במובן זה שהוא "שולח" את המשתמש לאותו היעד). הדבר משמש רבות בקישורים מקוצרים ברשתות חברתיות, לדוגמה.

 

הנה הציוץ:

כך שאם אתם רוצים שגוגל תתחשב בלינקים המקוצרים שלכם, ודאו שאתם מבצעים הפניית דומיין קבועה (קוד 301) לכתובת ה-URL הראשית.

תורגם מ

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *