ג'ון מילר מגוגל צייץ בחשבון הטוויטר שלו כי גוגל מתעלמת מתוספת הקישור rel=shortlink.
כאשר מוסיפים rel=shortlink להיפר-קישור, הכוונה היא שהקישור המקוצר זהה לקישור המקורי (במובן זה שהוא "שולח" את המשתמש לאותו היעד). הדבר משמש רבות בקישורים מקוצרים ברשתות חברתיות, לדוגמה.
הנה הציוץ:
We ignore rel=shortlink. But if you send traffic there, you might get links there, and we'd ignore those too if blocked by robots.txt.
— John ☆.o(≧▽≦)o.☆ (@JohnMu) October 2, 2017
כך שאם אתם רוצים שגוגל תתחשב בלינקים המקוצרים שלכם, ודאו שאתם מבצעים הפניית דומיין קבועה (קוד 301) לכתובת ה-URL הראשית.
תורגם מ
- Google Ignores rel=shortlink Link Attribute | October 3, 2017