קנסות מגוגל על חלונות פרסומת "קופצים" במובייל נכנסו לפעילות ב-10.1.17 ויש אתרים שנפגעו קשות מהעניין.

גלן גייב העלה כמה דוגמאות של עמודים שאיבדו 10 נקודות ויותר בדירוג המובייל שלהם בגלל שמיקמו את החלונות הקופצים היכן שגוגל אוסרת. הוא הציג מספר דוגמאות של הדירוגים לפני ואחרי וצפה כי עוד אתרים רבים נפגעו וייפגעו מהעניין:

 

ככל הנראה עוד מוקדם לאמוד את מימדי הפגיעה באתרים השונים.

נזכיר שוב כי הקנס חל רק על חלונות שקופצים כאשר משתמש לוחץ על תוצאות החיפוש של האתר שלכם ממכשירי מובייל. נכון להיום הקנס אינו חל על הפניות דסקטופ או על הפניות לאחר שהמשתמש כבר נמצא בתוך האתר.

בנוסף, ריכזנו עבורכם דוגמאות לחלונות קופצים בעיתיים:

  • חלון קופץ שמכסה את רוב התוכן באתר, בין אם באופן מידי לאחר שהמשתמש מנווט לאתר ובין אם כשהמשתמש כבר נמצא באתר.
  • חלון קופץ שמפריד בין המשתמש לבין האתר שאליו הוא רוצה להגיע ועל המשתמש ללחוץ על סגירת החלון לפני שהוא יכול להמשיך ולגלוש באתר.
  • עיצוב החלון הקופץ באופן דומה לעיצוב האתר, באופן שמבלבל ומכסה את התוכן המקורי של האתר.

יחד עם זאת, למעלה משבוע מאז כניסת העדכון לתוקף, הדעות חלוקות בנוגע למידת ההשפעה על דירוג האתרים. בדיקות נוספות הוכיחו שאפילו אתרים שעברו על ההנחיות לא נפגעו ושמעטים הם האתרים שדירוגם נפגע. גוגל ביצעה סריקה נוספת של האתרים אחרי כניסת העדכון לתוקף ועדיין יש ביניהם כאלה שהדירוג שלהם לא נפגע:

 

 

 

מתורגם מ:

ראו גם:

 

באיזה מקרה גוגל תקנוס אתכם על על חלונות פרסומת "קופצים" במובייל?

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *