סוכנות הידיעות בלומברג דיווחה כי גוגל בוחנת כלי חדש למפרסמים בתחום החדשות ב"גוגל ניוז". הכלי נקרא "boost subscriptions for news publishers." על פי הכתבה, כמה שינויים עיקריים עומדים להתבצע:

שיפור של תכנת ה-"first click free" המאפשרת לקוראים להגיע לכתבות המיועדות למנויים בתוצאות החיפוש, באופן שיעלה את התוצאות למקום גבוה בדירוג וכך יגיע ליותר גולשים.

שיפור אפשרויות התשלום וטרגוט מנויים פוטנציאליים.

כל זה כחלק מנסיונותיה של גוגל לשמר את עסקי המודעות שלה, על-ידי עידוד חזרתם של לקוחות ומפרסמים כאחד אל מנוע החיפוש. יש לנו הרגשה שגם לנושא תצגת ה-AMP יהיה חלק בסיפור.

 

תורגם מ:

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *