לאחרונה נושא "השכר והעונש" מצד גוגל הפך משחור ולבן לגדוש תחומים אפורים, כאשר לא ברור אם טקטיקת SEO מסוימת תזכה אתכם בשכר או בעונש. כך למשל, כפי שידוע לכם, לפני מספר חודשים גוגל שינתה את האופן שבו מנתח האלגוריתם את הקישורים. אם בעבר קישורים בעייתיים הורידו את ערכו של האתר מבחינת גוגל (devaluing), ויותר מכך – אף פגעו בדירוגים שלו (demoting), עכשיו אותם קישורים כבר לא פוגעים באתר אלא רק לא נחשבים בעיני גוגל. כך שבסופו של דבר, אין לדעת האם לינק בעייתי פוגע בדירוג האתר או מסייע לו – אין כלי שיאבחן זאת. אפילו הכלים של גוגל עצמה, כמו כלי הקישורים (link tool) בקונסולת החיפוש אינו מעיד על פרמטר זה.

ג'ון מילר מגוגל התייחס לשאלה זו בוידאו המצורף, כאשר נשאל כיצד בוני ומקדמי אתרים שמבצעים פעולות המנוגדות להנחיות גוגל (כמו קניית לינקים או בניית לינקים שלא בהתאם להנחיות) – עדיין מצליחים "לחמוק מעונש". לדברי מילר, רובם אינם מצליחים לחמוק מעונש ולמתחרים שלהם, ששאלו את השאלה, אין באמת דרך לדעת זאת בכל מקרה.

צפו:

תורגם מ

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *