טיפ מובן מאליו אבל שווה לציון שנתקלנו בו בשיטוט בחשבון הטוויטר של ג'ון מילר מגוגל – כאשר אתם מחליפים תוכן ו-HTML באתרכם, הדבר עשוי להשפיע על הדירוג שלכם בגוגל לטובה או לרעה. שינויים ב-HTML בלבד, ללא שינויי תוכן, עלולים לעשות זאת גם.

מילר ענה זאת בתשובה לשאלה בטוויטר:

כמובן שאחרי אמירה כזאת, מי שמקומו בדירוג גבוה עלול לחשוש לבצע שינויים באתר – אך גם זה לא פתרון, מפני שאתר שנשאר תקוע ללא שינויים ועדכונים עלול לרדת בדירוג בדיוק מסיבה זו.

המסקנה שלנו: להישאר בחוד החנית, לא לפחד לבצע שינויים אבל לבצע אותם בצורה טובה ומושכלת.

תורגם מ

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *