יולי האחרון גילה לנו שגוגל דווקא לא מהירה עם האצבע על ההדק. רבים מאתנו שעוסקים בבניית אתרים או קידום אתרים חוששים פעמים רבות לפעול מבלי לדעת כנגד מדיניות גוגל ולהענש בהתאם בתוצאות החיפוש. חשוב לדעת ממה להיזהר ואיך לא להפר את המדיניות של גוגל, ועם זאת כדאי גם לא לחשוש יתר על המידה מפעולות טריוויאליות. כך לדוגמה, גילינו החודש, כי לגוגל: אין בעיה עם חלונות STICKY FOOTERS בתחתית העמוד, שאין מדיניות ברורה נגד תוכן שמיוצר באופן אוטומטי על-ידי מחשבים, תוכנות או מכונות ושלגוגל אין כוונה להעניש על ספאם בשדה ה-META KEYWORDS.

החודש גם הוצגו פילטרים חדשים בקונסולת החיפוש של גוגל: "job listings" ו "job details." השקה זו מהווה המשך לסכמת חיפושי העבודה החדשה שגוגל השיקה לפני כחודש. וזה לא הכל! הושקה גם גרסת בטא חדשה לקונסולת החיפוש, שהעיצוב החדש שלה מזכיר מאוד את כלי הבדיקה מוכוון המובייל שהושק בעצמו לפני כמה חודשים.

נושא המובייל גם הוא עלה לכותרות החודש, כאשר אותרו סימנים בולטים לכך שגוגל "דוחפת" באופן ניכר את פרויקט ה-AMP. אמפ (Accelerated Mobile Pages) הוא למעשה פרויקט קוד פתוח של גוגל שנועד לשפר את מהירות הגלישה ואת חוויית המשתמש במכשירים ניידים. הפרויקט הושק לראשונה ב-2015 ולאחרונה התרחב מאתרי חדשות בלבד גם לאתרי אתרי קניות, בידור, תיירות, מתכונים ועוד, וכן נוספה לעמודי AMP תצוגה מקדימה בתוצאות החיפוש של גוגל במובייל. בהתאם לדחיפת הפרויקט, גוגל נהגה בהגינות וגם דאגה להסביר למשתמשים כיצד להסיר תוכן בתצורת AMP מתוצאות החיפוש.

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *