ג'ון מילר מגוגל צייץ בחשבון הטוויטר שלו כי גם אם הקישור למטמון גוגל (Google cache) של אתרכם אינו מופיע במקום גבוה בתוצאות החיפוש, אין פירוש הדבר שהאתר מסווג על-ידי גוגל כבעל איכות נמוכה. משמעות הדבר יכולה להיות גם בעיה טכנית שמונעת מגוגל ליצור לאתר מטמון או פשוט העובדה שהמערכת עדיין לא ביצעה עדכון מטמון לאתרכם.

ישנם עוד דברים שחשוב להזכיר בנוגע למטמון, לדוגמה שתאריך המטמון אינו מעיד על תאריך ה"זחילה" האחרונה שגוגל ביצעה באתרכם, שכן גוגל אינה יוצרת מטמון חדש בכל "זחילה".

הנה עוד כמה טיפים בנושא מטמון שאספנו מהנגאאוט בנושא שנערך עם ג'ון מילר:

 

 

תורגם מ:

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *