גוגל משיקה Rich Cards עבור מלונות ואתרי נופש

לפני מספר חודשים השיקה גוגל דירוג מלונות מבוסס AMP בפורמט קרוסלה בתוצאות חיפוש מובייל. כעת, בראד ברוור העוקב באדיקות אחרי תוצאות החיפוש הללו, עדכן כי גם ה-rich cards הרגילים של המלונות, אלו שאינם מבוססי AMP, הושקו. את הדברים כתב ברוור בפוסט בלינקדין, שם פירט כיצד כלי התצוגה המקדימה לנתונים מובנים מראה את ה-rich cards וכיצד תוצאות… להמשך קריאה

קונסולת החיפוש של גוגל מתממשקת עם Google Data Studio

גוגל עדכנה בבלוג של גוגל אנליטיקס כי סטודיו הנתונים של גוגל – Google Data Studio, הכלי החינמי של גוגל לבניית דוחות מותאמים, מקושר כעת עם קונסולת החיפוש של גוגל. בהודעה נכתב כי גוגל הוסיפה קישור חדש בין קונסולת החיפוש לסטודיו הנתונים, על מנת לסייע למשתמשים למשוך את הנתונים שלהם מקונסולת החיפוש לסטודיו הנתונים וכך לייצר דוחות עם… להמשך קריאה

עדכון אלגוריתם החיפוש של גוגל מראשית פברואר מכה גלים; גוגל לא מאשרת

בניגוד לעדכון האלגוריתמים הקודם, ששם על הכוונת לינקים לספאם וכדומה, העדכון הנוכחי שנכנס לתוקף ב-7 בפברואר 2017 אינו עוסק ספציפית בלינקים או בספאם אלא משקף שינוי בלתי מוגדר של גוגל שמשפיע על הדירוגים. כנראה שהשינוי אינו קשור לבאג בתוצאות חיפוש המובייל שאותר לאחרונה, מפני שרוב כלי המעקב מתמקדים אך ורק בתוצאות חיפוש של אתרים מותאמי דסקטופ…. להמשך קריאה

גוגל: אלגוריתם הצימוד יעדיף לרוב כתובות URL מסוג https

גארי איליס מגוגל פרסם בחשבון הטוויטר שלו הצהרה שלכאורה ברורה מאליה אך עדיין ראויה לציון: לכתובות URL מסוג https בצימוד כפול (duplicate cluster) יש סיכוי גבוה יותר להפוך למרכזיות בצימוד. DYK that HTTPS URLs in a dup cluster have higher chance of becoming canonical? pic.twitter.com/1qIz6JAOUg — Gary Illyes ᕕ( ᐛ )ᕗ (@methode) February 8, 2017 משמעות… להמשך קריאה

באג בגוגל מציג תוצאות URL של דסקטופ בחיפוש אתרי מובייל

נראה כי השמועות שלפיהן גוגל מנסה את אינדקס המובייל שלה אינן נכונות, ונובעות מבאג בתוצאות החיפוש של גוגל, שגורם להצגת URL-ים של אתרים מותאמי דסקטופ בתוצאות חיפוש של אתרים מותאמי מובייל. ייתכן שגוגל הסירה בטעות את כתובות המובייל מתוצאות החיפוש. ג'ון מילר מגוגל התייחס לנושא כאשר צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "הבחנו בבעיה ואנו בוחנים את הנושא…. להמשך קריאה

גוגל: ה-AdsBot אינו משמש לחיפושי URL

לגוגל יש בוטים רבים המתפקדים כ crawlers – מחיפוש ברשת (web search), דרך AdWords ו-AdSense, ועד ל-app crawlers. אך אילו מהם משמשים לגילוי URL-ים בחיפוש ברשת? לדברי ג'ון מילר מגוגל, ה-AdsBot הוא לא אחד מהם. מילר צייץ זאת בחשבון הטוויטר שלו לאחר שנשאל בנושא: @dawnieando as far as I know that's not the case. — John… להמשך קריאה