ב-Moz מביעים ספקנות לגבי הדיוק בנתוני דוחות שמפיקה קונסולת החיפוש של גוגל

ראס ג'ונס מ-Moz כתב מאמר מפורט שבבסיסו ההמלצה למומחי SEO ובוני אתרים להטיל ספק בנתונים המתקבלים מקונסולת החיפוש של גוגל. במאמרו בחן את הדוחות הבאים: HTML Improvements Index Status Internal Links Links to Your Site Search Analytics דבריו מדאיגים לאור העובדה שרוב בוני ומנהלי האתרים מבלים זמן רב, ובצדק, בבדיקת הדוח האחרון ברשימה: ה-Search Analytics… להמשך קריאה

גוגל לא מוכנה לחשוף אלו לינקים לאתרכם היא מסתירה, כדי לא לעזור לספאמרים

כפי שרבים מכם יודעים, דוח הלינקים (Google link report) בקונסולת החיפוש של גוגל מציג את רוב הלינקים לאתר שלכם. הוא כולל לינקים שהאלגוריתם עוקב אחריהם (followed), כאלה שלא (unfollowed), לינקים ללא קרדיט (discredited) ועוד. כמו כן הדוח אינו מאפשר למיין את הלינקים לפי סוגיהם השונים. גארי איליס מגוגל צייץ בטוויטר כי הסיבה לכך שלא ניתן למיין… להמשך קריאה

דוברי גוגל: לא אוהבים כפתורי "לקריאה נוספת"

שניים מדוברי גוגל, גארי איליס וג'ון מילר, הביעו חוסר אהדה ואף "שנאה" לדבריהם לאתרים המשתמשים בכפתורים "לקריאה נוספת" ("read more") שהלחיצה עליהם מרחיבה את התוכן על מנת לקרוא עוד. לדברי מילר "למה שאתר אינטנרנט ירצה להסתיר את התוכן שלו? אני שונא את זה." לדברי איליס: "מעולם לא הבנתי את ההגיון מאחורי הכפתור הזה". הדברים נאמרו לאחר… להמשך קריאה

גוגל הוסיפה כפתור תצוגה מקדימה לכלי לבדיקת נתונים מובנים

בשקט בשקט, הוסיפה גוגל כפתור תצוגה מקדימה לכלי לבדיקת נתונים מובנים שלה עבור חלק מסוגי הנתונים. לדוגמה, אם תשתמשו בכלי על תוצאות של פוסט וידאו, כמו זה למשל, גוגל תציג שני סוגים של תוצאות: כתבת חדשות (NewsArticle) ואובייקט וידאו (VideoObject). לצורת הנתונים של כתבת חדשות, גוגל הוסיפה כפתור תצוגה מקדימה, אך לאובייקט הווידאו – עדיין לא…. להמשך קריאה

גוגל: אין תכנון לבטל את פקודת ה-Site

על רקע ביטולו של הלינק אופרייטור על-ידי גוגל, התעוררה דאגה בקרב אנשי SEO שגוגל תבטל גם את פקודת ה-site ואת ה-site operator. ה-site operator מאפשר לבצע במהירות חיפוש של אתרים בלבד, בצורה זו: site:www.domain.com (כאשר תמלאו את שם האתר הרצוי). למרות שאנו יודעים שפקודת ה-site לא מעניקה ספירה מדויקת של מספר העמודים, ושבמקרה שרוצים מספר מדויק… להמשך קריאה

גוגל: מיקומו של URL בהיררכיה הפנימית של האתר לא משפיע משמעותית על תוצאות החיפוש

ג'ון מילר מגוגל צייץ בטוויטר שלו כי ההיררכיה של מרכיבי ה-URL לא ממש משנה את תוצאות החיפוש בגוגל. הציוץ היה בתגובה לשאלה בנוגע למבנה וסדר התיקיות ומיקומו של ה-URL בתוכן:   @Clement_SEO (not sure if you mean this) URLs are primarily identifiers, hierarchy in URL elements isn't that important for Google search. — John ☆.o(≧▽≦)o.☆… להמשך קריאה