גוגל: אופציית הטרגוט למדינה מסוימת אינה משפיעה לרעה על חשיפה במדינות אחרות

ב-2014 גוגל שחררה פיצ'ר חדש בקונסולת החיפוש ושמו טרגוט בינלאומי international targeting שמנטר ומתעדף את האתר בהתאם למדינה מסוימת. בחירה במדינה מסוימת כמוה כאמירה כי האתר מיועד ורלוונטי רק לתושבי אותה מדינה ושיש להראות אותו רק בתוצאות החיפוש של אנשים מאזור מסוים. יחד עם זאת, גארי איליס מגוגל צייץ בטוויטר כי שימוש באופציה זאת אינו פוגע בחשיפה… להמשך קריאה

לגוגל בקרי איכות מכל קצוות העולם

בקרי האיכות של גוגל הם קבלנים חיצוניים שמבצעים בדיקות בקרה ואיכות על תוצאות החיפוש של גוגל. הם אינם משפיעים על הדירוגים אך מספקים למהנדסי גוגל מידע נוסף שמסייע להם להבין אם האלגוריתמים שלהם פועלים היטב או לא. גארי איליס מגוגל אמר כי בקרי האיכות הללו הם אנשים מכל קצוות העולם, מ"המון מדינות", כפי שצייץ איליס… להמשך קריאה

גוגל על שימוש בSEO שלילי: העסיקו את המתחרים שלכם ובינתיים המשיכו לנוע קדימה

לג'ון מילר מגוגל היה משהו יפה להגיד על השימוש השלילי בקידום אתרים (negative SEO). הוא נשאל מה הוא ממליץ לעשות במקרה שמתחרה החל במתקפת SEO שלילית נגד אתר מסוים. מילר המליץ לנצל את העובדה שהמתחרים עסוקים בתכנון וביצוע המתקפה ובינתיים להמשיך לשפר ולהניע את האתר קדימה. את הזמן שהמתחרים מבזבזים על עשייה שלילית, תוכלו להשקיע… להמשך קריאה

אינדקס מותאם מובייל של גוגל לא יעלה לאוויר בזמן הקרוב

בנובמבר 2016 גוגל החלה להתנסות באינדקס מותאם מובייל (mobile-first index) ומאז מקדמי אתרים רבים הניחו שהאינדקס כבר מתפקד ופועל. ובכן, הוא לא. ג'ון מילר מגוגל העריך כי האינדקס יתחיל לפעול רק מאוחר יותר השנה. לדבריו לגוגל עדיין אין תאריך יעד להשקת האינדקס. לצפייה בראיון המלא ב 51 minute mark בו אמר את הדברים:   תורגם… להמשך קריאה

הקנס של גוגל על חלונות קופצים נכנס לפעולה, וזה כואב?

קנסות מגוגל על חלונות פרסומת "קופצים" במובייל נכנסו לפעילות ב-10.1.17 ויש אתרים שנפגעו קשות מהעניין. גלן גייב העלה כמה דוגמאות של עמודים שאיבדו 10 נקודות ויותר בדירוג המובייל שלהם בגלל שמיקמו את החלונות הקופצים היכן שגוגל אוסרת. הוא הציג מספר דוגמאות של הדירוגים לפני ואחרי וצפה כי עוד אתרים רבים נפגעו וייפגעו מהעניין:   @rustybrick… להמשך קריאה

גוגל: URL בעייתי לא יפגע במפת האתר שלכם

עוד ב-2011 דוויין פורסטר, שעבד בבינג באותה תקופה, אמר בראיון כי על מפות האתרים להיות נקיות. לטענתו, בבינג באותה תקופה הוקצה רק אחוז אחד ל"לכלוך" בכל מפת אתר. "לכלוך", לדוגמה, יכול להיות כאשר לחיצה על URL מסוים תוביל לניתוב מחדש, שגיאת 404 או קוד 500. לפי דבריו של פורסטר באותו ראיון, מפת אתר שיש בה… להמשך קריאה