גוגל: אל תשתמשו בלינק אופרייטור שלנו, הוא לא עובד

מזה מעל שנה שהלינק אופרייטור (לדוגמה:link:domain.com) בגוגל, כבר לא מספק את התוצאות הטובות ביותר. לפני כשנה אמר לנו גארי איליס מגוגל כי הפקודה עדיין פועלת אך אם להודות על האמת, אף מקדם אתרים (SEO) לא מרגיש שלם עם התוצאות כבר למעלה משנה. ב-11.1.17, בתגובה לתלונה על תפקוד הלינק אופרייטור, ג'ון מילר מגוגל צייץ בטוויטר כי הוא מייעץ… להמשך קריאה

גוגל מראה Rich Cards ביותר מ-10% מתוצאות החיפוש

ראנק ריינג'ר (Rank Ranger) כלי ניטור מבוסס תכנה של גוגל, צייץ בטוויטר כי נראה שמאז תחילת 2017 גוגל מציגה בתוצאות החיפוש שלה יותר rich cards מאשר לפני כן. על פי ראנק ריינג'ר, נכון להיום כ-10% מתוצאות החיפוש מתקבלות כ-rich cards וחלה עליה חדה בין 7.9% אחוז ל-10.3% כפי שניתן לראות בגרף המצורף:     As new… להמשך קריאה

באיזה מקרה גוגל תקנוס אתכם על על חלונות פרסומת "קופצים" במובייל?

קנסות מגוגל על חלונות פרסומת "קופצים" במובייל נמצאים ממש מעבר לפינה. ההגדרה לחלון קופץ בעייתי שכזה, שיביא להטלת קנס, היא משהו שגוגל מנסה להסדירו כבר במשך חודשים. לאחרונה, קריסטין ששינגר פנתה לג'ון מילר מגוגל בשאלה האם מדובר רק במעבר בין תוצאות החיפוש לעמוד הנחיתה ואכן, זה כך. גוגל בודקת אך ורק האם חלון הפרסומת במובייל "קופץ"… להמשך קריאה

גוגל: רוב שגיאות ה-404 אינן באשמתם של בוני האתרים

ג'ון מילר מגוגל צייץ בטוויטר כי רוב שגיאות ה-404 שגוגל מנטרת אינן באשמתם של בוני האתרים. לדבריו, משתמשים רבים מקלידים קישור שגוי או מעתיקים את הקישור לא נכון ולכן שגיאות ה-404 נוצרות. לציוץ המלא: אם ככה, אל תקחו את זה אישית בפעם הבאה שתיתקלו ב-404…   מתורגם מ: Google: Most 404s Are Not Webmasters Fault… להמשך קריאה

על פי גוגל, אתרי וויקס מופיעים כראוי בחיפושים

לאורך השנים, נוצר לאתרי וויקס מוניטין שלפיו הם אינם ממוקמים בדירוג גבוה בתוצאות חיפוש ו-SEO. וויקס היא פלטפורמה פופולרית ליצירת אתרים, ומסיבה זו, וניטין כאלה איימו לפגוע בה ולהזיק לעתידה. ב-2015 צף ועלה מידע שלפיו עמודי וויקס מושמטים מתוצאות החיפוש של גוגל. לאחרונה, כדי לשפר את המוניטין הבעייתי, יזמו בוויקס את אתגר ה-SEO Hero שזכה להתעניינות… להמשך קריאה

עשרת הדיברות לעיצוב ממשק משתמש

זה לא סוד גדול שממשקי המשתמש הטובים ביותר הם אלו שנותנים תחושה של "להיות עם ולהרגיש בלי". אספנו עבורכם עשרה טיפים חשובים לעיצוב ממשק משתמש שיעזרו לכם לעשות בדיוק את זה. 1. הכירו את המשתמשים שלכם "כשעליכם לבחור בין התמקדות במתחרים לבין התמקדות בלקוחות – תמיד בחרו בלקוחות. תתחילו בלקוחות ומשם התקדמו הלאה." ג'ף בזוס… להמשך קריאה