יצירת תכנית שיווק במדיה חברתית – צעד אחר צעד

שאלה חשובה שעומדת בפני כל מי שמחזיק בפלטפורמה אינטרנטית כלשהי – בין שמדובר בבלוג לייפסטייל שרוצה להגדיל את קהל המנויים ובין שמדובר באתר למכירת מחשבים שרוצה למקסם את רווחיו – היא איך לשווק את עצמו באינטרנט בצורה היעילה והמשתלמת ביותר. יש מי שיאמר ששיווק במדיה חברתית הנו שונה בתכלית מכל מה שהכרתם עד כה מכיוון… להמשך קריאה

עשה ואל תעשה בשיווק במדיה מדיה חברתית

בשנים האחרונות נכנסו לחיינו בסערה הרשתות החברתיות וטרפו את הקלפים בעולמות הפרסום והשיווק. הכניסה הדרמטית הזאת יצרה צורך מידי אצל עסקים, חברות, אישים וארגונים לייצר נוכחות ושיווק נכון ואטרקטיבי במדיה החברתית. לאחר שבפוסט קודם הגדרנו עשרה צעדים שיעזרו לנו ליצור תכנית שיווקית נכונה במדיה החברתית (אפשר לקשר כאן לפוסט הקודם) הפעם נגדיר כמה פעולות שממש… להמשך קריאה

אז מה זה בעצם "רספונסיבי"?

בשנים האחרונות המונח "רספונסיבי" הלך וצבר תאוצה. הוא הופיע בכל הזדמנות שבה דיברו על בניית אתרים או על התצוגה של אותם אתרים במכשירים שונים. שאלות רבות נשאלו, פוסטים רבים נכתבו וויכוחי רשת ניצתו. לכן החלטנו שהגיע הזמן להסביר אחת ולתמיד (ובעברית!) – מה זה בעצם "רספונסיבי"?

להמשך קריאה