גוגל: במעבר ל-HTTPS יש להעביר את כל האתר בבת אחת

ג'ון מילר מגוגל אמר במהלך הנגאאוט מצולם עמו, כי במעבר לפרוטוקול HTTPS, יש להעביר את כל האתר בבת אחת. הוא קרא שלא להעביר את האתר בחלקים או מפורק לעמודים, מפני שהעברה של כל האתר בבת אחת עוזרת לגוגל לזהות כי האתר הועבר. בעבר, גוגל דווקא אישרה להעביר אתר עמוד אחרי עמוד כאשר עוברים כתובת, אך יש… להמשך קריאה

גוגל: אתרים גדולים אינם זוכים להעדפה בתוצאות הדירוג

בעוד שרוב מקדמי האתרים ואנשי ה-SEO מאמינים כי אתרים גדולים זוכים למקום גבוה יותר בדירוג גוגל, ג'ון מילר מגוגל צייץ בחשבון הטוויטר שלו כי דבר זה אינו מכוון ואינו חלק ממדיניות גוגל. לדבריו, רק משום שקיימת קורלציה בין גודלם של האתרים למקומם בדירוג גוגל, אין פירוש הדבר כי גוגל מגדירה את הקורלציה הזאת באלגוריתם דירוג… להמשך קריאה

גוגל: המטמון של אתרכם אינו קשור לאיכותו

ג'ון מילר מגוגל צייץ בחשבון הטוויטר שלו כי גם אם הקישור למטמון גוגל (Google cache) של אתרכם אינו מופיע במקום גבוה בתוצאות החיפוש, אין פירוש הדבר שהאתר מסווג על-ידי גוגל כבעל איכות נמוכה. משמעות הדבר יכולה להיות גם בעיה טכנית שמונעת מגוגל ליצור לאתר מטמון או פשוט העובדה שהמערכת עדיין לא ביצעה עדכון מטמון לאתרכם…. להמשך קריאה

גוגל: הגורם החשוב ביותר לדירוג אתרים הוא "מגניבוּת"

האם תהיתם פעם מהו גורם הדירוג המוביל והחשוב ביותר באלגוריתם של גוגל? האם אלה קישורים? האם זה התוכן? האם זו מטא-תגית מוסתרת מיוחדת? לפי גוגל, התשובה היא דווקא "מגניבוּת". כן, כך לדברי ג'ון מילר מגוגל, הגורם החשוב ביותר בו גוגל משתמשת לדירוג תוצאות החיפוש הוא "מגניבוּת – awesomeness". Awesomeness. — John ☆.o(≧▽≦)o.☆ (@JohnMu) September 6, 2017 אז… להמשך קריאה

גוגל בוחנת כלי חדש למפרסמים

סוכנות הידיעות בלומברג דיווחה כי גוגל בוחנת כלי חדש למפרסמים בתחום החדשות ב"גוגל ניוז". הכלי נקרא "boost subscriptions for news publishers." על פי הכתבה, כמה שינויים עיקריים עומדים להתבצע: שיפור של תכנת ה-"first click free" המאפשרת לקוראים להגיע לכתבות המיועדות למנויים בתוצאות החיפוש, באופן שיעלה את התוצאות למקום גבוה בדירוג וכך יגיע ליותר גולשים. שיפור… להמשך קריאה

גוגל: אנו בוחנים את תאריך השינוי של כתובות URL

ג'ון מילר מגוגל צייץ בחשבון הטוויטר שלו כי לגוגל לא ממש אכפת מה-priority field במפת ה-XML (כפי שכבר צוין על-ידי גוגל מספר פעמים בעבר, למשל כאן וכאן), אך דווקא כן מתייחסת לכתובות URL ותאריך השינוי שלהן: The URL + last modification date is what we care about for websearch. — John ☆.o(≧▽≦)o.☆ (@JohnMu) August 17,… להמשך קריאה